wtorek, 2 lipca 2013

Pedzle do makijazu Sigma- Mrs Bunny



Minely dwa lata jak ze mna sa
kupilam a teraz oceniam  


 
Marka Sigma proponuje syntetyczne wegańskie pędzle do makijażu wykonane z włókien Sigmax HD
Ja jako amator zdecydowalam sie na zestaw podrozny z kolekcji Bunny
Sklamalabym gdybym powiedziala ze oprawa kolorystyczna pedzli nie odegrala tu znaczacej roli
W sklad zestawu wchodzi 7 pedzli
  • F30 Large Powder
  • F60 Foundation
  • F40 Large Angled Contour
  • E55 Eye Shading
  • E30 Pencil
  • E40 Tapered Blending
  • E65 Small Angle

Przyszly do mnie w skorzanym, eleganckim etui, 
ktore w warunkach domowych sluzylo mi segregacji pedzli na brudne i czyste
,szalenie uzyteczne i bardzo praktyczne w podrozy


Szukalam przeroznych zestawow pedzli, przeroznych firm gdyz cena mojej
 Mrs Bunny skutecznie mnie odstraszala
Wkoncu po przeczytaniu milionow opini zdecydowalam ze poczekam, 
odloze pieniadze i kupie na domowej stronie internetowej firmy Sigma
Na paczke z US nie czekalam dlugo a w prezencie dostalam pedzel
 do belndowania gratis
Po ponad dwoch latach uzytkowania uwazam ze byly to swietnie zainwestowane pieniadze,prawie kazdy z pedzli podczas mycia i uzytkowania nie stracil ani jednego wloska a ich ksztalt nie ulegl zmianie
Jednakze istotnym jest jak w przypadku kazdych pedzli aby czyscic
 je w nalezyty sposob i cieszyc sie nimi dluzej
Ich wlosie bylo i nadal jest nieprawdopodobnie miekkie
Raczki tych pedzli sa stosunkowo krotkie ,mi w zaden sposob to nie przeszkadzalo a nawet uznalabym to za plus i dodajac do tego ich okragle zakonczenie
Mysle ze jest to swietny starter dla kazdego kto zaczyna swoja podroz w swiat makijazu




 A jakie sa Wasze ulubione pedzle?


LG
xxx
Ms Smith

2 komentarze:

  1. ale ona są śliczne ;) marzą mi się te pędzle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam pędzli z Sephory i Ecotools :)
    Miło mi poinformować, że przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Blog Award :) Dla ułatwienia podaję link: http://powiewinspiracji.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html
    Będę bardzo szczęśliwa jeśli weźmiesz udział w zabawie i odpowiesz na zadane Ci pytania.
    Prześlij mi link z odpowiedziami, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń