czwartek, 12 kwietnia 2012

Spacer


Święta, święta i po świętach...niestety tak to jest z każdym dużym wydarzeniem, że więcej przygotowań niż samych świąt a jak wiadomo wszystko co piękne szybko się kończy,większość z Was pewnie słodki czas lenistwa równie mile wspomina jak ja ale są tacy którzy przeżywają traumę i przecierają oczy z nie dowierzaniem po wskoczeniu na kontrolną chwilę prawdy czyli wagę łazienkową:)
Pamiętajcie żeby wtedy sobie powtarzać że zawsze może być gorzej!:) a otuchy może dodać nam fakt że wiosna wybucha za oknami i mimo że pogoda jest w kratkę pięknie można nacieszyć ciało,oczy i duszę wiosenną zielenią. Ja mam w sobie nie pohamowaną radość kiedy widzę jak drzewa puszczają pąki a trawka wokół się zieleni...więc wewnętrzna siła wyciągneła mnie na dłuuuugi spacer...i dzielę się z Wami widokami w mojej fotogalerii 











Moje Mieczyki też powolutku witają wiosnę leniwie wystawiając listki do słońca...








Chciałam wpaść do Pani wiewiórki na herbatkę ale nie zastałam jej w domu:)



 A kolorem tych kwiatów napajałam wzrok całe 10 minut ,aż wkońcu skojarzyłam tą głęboką barwę z jednym z moich kosmetyków, ale o tym w następnym poście...


 Prawda że piękne?






Na koniec poskakałam sobie po kałużach jak za słodkich i beztroskich czasów dzieciństwa...

Mam nadzieję, że Wy również miło spędziliście Święta, skutki uboczne niekontrolowanego, słodkiego obżarstwa Was nie dopadły a na spacery chodzicie tylko z przyjemności:)

LG
xxx
Ms Smith


7 komentarzy:

  1. No u mnie święta były udane +2kg! :(
    Świetne zdjęcia kochana, wszystko już obudziło się do snu :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjecia :) i super blog, obserwuje :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia , masz rękę. Moja siostra robi zdjęcia amatorsko ale chyba inną tematykę prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe arcydzieła :)
    Aż na cierpiącej mej duszy lepiej się zrobiło - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. alez cudne kalosze w centki!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :) tez lubię skakać po kałużach ;)

    OdpowiedzUsuń