czwartek, 5 kwietnia 2012

Życzenia Wielkanocne


Drogie blogerki, drodzy blogerzy!

Jestem tu tylko króciutką chwilkę i udało mi się złapać "ducha blogowania" :)czerpię pozytywną energię z dodawania nowych postów i czytania Waszych komentarzy,grupa moich czytelników nie należy do niesłychanie wielkich ale z tego miejsca chciałam Wam wszystkim podziękować za każdą literkę którą stawiacie razem ze mną i chwilkę którą poświęcacie aby przejrzeć mój blog




Zbliżają się jedne z wyjątkowych świąt ,które są symbolem odradzania!
Myślę że każde święta są wyjątkowym czasem żeby zatrzymać się na moment,spojrzeć na mijający czas i przewartościować kilka rzeczy z naszego życia.Uwielbiam świąteczny czas spędzony z  rodziną i doceniam go dopiero teraz tak bardzo z racji tego, że dzielą mnie setki kilometrów od tych beztroskich momentów wtapiania się w ciepło rodzinnego domu...




Dzisiejszy post publikuję ,aby z głębi serca życzyć Wam wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy!, serdecznych i przyjemnych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół,życzę Wam również świąt pełnych wiary,nadziei i miłości, mnóstwo odpoczynku oraz radosnego i wiosennego nastroju, życzę wam ogromnych pokładów energii a przede wszystkim uśmiechu w zwykłym dniu, który tylko dzięki nam ma szansę stania się jednym z tych wyjątkowych...















    No i nie zapomnijcie troszkę pomóc strudzonemu zajączkowi w pakowaniu prezentów dla najbliższych!;)



Wesołego Alleluja!


LG
xxx
Ms Smith