wtorek, 23 października 2012

WosKi na WłoSki



Na rynku kosmetycznym można znaleźć
bardzo dużo różnego rodzaju wosków do depilacji
Roznia sie sposobem nakladania, wydajnoscia i skutecznoscia
Te o ktorych wspomne mialam wieksza lub mniejsza przyjemnosc uzywac i mowie tutaj tylko o swoich subiektywnych odczuciach



Mozemy doszukac sie roznorodnej gamy woskow do depilacji ,bez watpienia mozemy je podzielic na te nakladane na cieplo i na zimo
Z pewnoscia wielka zaleta woskow na zimno dostepnych w plastrach jest latwosc ich uzycia wystarczy je delikatnie podgrzać w dłoniach
Jednakze ze swojego doswiadczenia wiem ze latwosc aplikacji 
nie zawsze idzie w parze z efektem koncowym
Tego typu produkt czesto zostawia wiele małych i krótkich włosów
Nigdy nie bylam zadowolona z efektow depilacji plastrami i zazwyczaj
 musialam ja poprawiac pinsetka
Do tego rodzaju produktu zazwyczaj dolanczane sa wygodne chusteczki nasaczone oliwka do zmycia reszty produktu co uwazam za praktyczne


 Z cala pewnoscia woski uzywane na goraco naleza do moich ulubionych
Pierwszym z mojej kolekcji jest wosk Veet zakupiony w sieci drogerii Rossman
Mozna podgrzac go w garnku z ciepla woda badz mikrofalowce
Bez watpienia jest wydajny, latwo sie z nim pracuje, szybko sie nagrzewa
przy precyzyjnym zabiegu usuwa wszystkie wloski
Nakladalam go drewniania szpatulka dolaczona do zestawu z kontrolka goraca,
zas paski depilujace po zabiegu wystarczy umyc pod bierzaca goraca woda, dobrze wysuszyc i sa gotowe do ponownego uzycia




Kolejnym jest wosk w kostkach, ktory kupilam na allegro
Jego zaleta jest dozowanie ilosci produktu jaka chcemy uzyc, nie musimy podgrzewac calej puszki depilujac male partie 
np.wasik no i nie potrzebujemy paskow
wystarczy podzielic kostki jak tablicze czekolady


 Wczesna wiosna szukajac idealu do depilacji mialam wizje czegos co bedzie jeszcze latwiejsze w uzyciu i jeszcze mniej czasochlonne ale podobne do kostek z allegro
Trafilam na wosk ,do ktorego nie potrzeba paskow

 
Jego cena byla dosc wysoka zwazywszy na wydajnosc ktora mnie przerazila
Zniknal w mgnieniu oka jak w moim dziecinstwie znikaly slodkosci 
zawieszone przez  mame na choince
Mial przyjemny zapach, bez watpienia zakochalam sie w metodzie
zrywania wosku bez uzycia paskow i jest to obecnie moj nr.1
Kiedys w jednym z salonow kosmetycznych mialam zabieg rowniez na wosku 
bezpaskowym, ktory przecudownie pachnial aloesem i mial niebieska barwe
Jednak do dnia dzisiejszego nie udalo mi sie trafic na ten wosk

Istnieja rowniez sposob rozrowadzania wosku za pomoca rolki
Nie mialam jeszcze przyjemnosci uzycia wosku w rolce w domowych warunkach



Jednakze stosowalam rowniez ta metode u kosmetyczki, jedna rzecza jaka 
zapamietalam z tego czasu jest niesamowity bol, jego aplikcja 
kosztowala mnie kilka uronionych lez
Wnioskuje ze jesli chodzi o ten rodzaj depilacji, produkkt musi byc dobrze 
podgrzany aby rolka chodzila plynnie, nie wiem czy zalezy to rowniez od maszynki bo
 sama takiej nie posiadam

 
Przedemna jeszcze kilka woskow, ktore chcialabym wyprobowac i cala pewnoscia w grudniu bede szeroko sie usmiechala do sw.Mikolaja aby wyprosic podgrzewacz do wosku w puszce bo z cala pewnoscia ulatwi mi to 
woskowe szalenstwa w moim domowym gabinecie kosmetycznym




A jakie sa Wasze ulubione woski??


LG
xxx
Ms Smith





3 komentarze:

  1. Jakoś nie mogę się do wosków przekonać, choć nie powiem że kusi mnie by dać im kolejną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie jestem po wyprobowanieu wosku do twarzy..;P(Sensual Joanny) jako ze moja twarz muszi sie do niego przyzywczaic, to mam niestety teraz male krostki pod nosem..;p ale wiem,ze po pewenym czasie skroa sie przyzwyczai i nie bedzie zadnych podraznien;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. JA próbowałam dwa razy o nie lubię tej metody hi
    hmm.. no cóż złośliwość rzeczy martwych ;P

    OdpowiedzUsuń