wtorek, 27 listopada 2012

Bascetta (Aurelio) Stern



Sztuke skladania pochodzaca z kraju kwitnacej wisni zna zapewne kazdy
Origami to swietny sposob na aktywny relaks dla naszych szarych komorek,
no i oczywiscie  przy odrobinie cierpliwosci efekty daja nam nie mala satysfakcje
Chcialam Wam dzis zaprezentowac gwiazde ktora w Niemczech bije rekordy popularnosci jako dekoracja swiateczna


Papier do wykonania powinniem byc miekki i elastyczny, jesli chodzi zas o 
wzor, kolor i strukture to wszystko zalezy od waszej wyobrazni i zaopatrzenia w pobliskich sklepach papierniczych
Swietnie wyglada rowniez papier transparenty, ktory pozwala nam oswietlic
nasza gwiazde jest jednak dosc twardy i tutaj sprawa sie kaplikuje

zrodlo:http://koboldkerker.blogspot.de

Doszukalam sie wykonania takiej gwiazdy na dwa sposoby
Pierwszy z nich, ktory zamiescilam na pierwszej fotografii jest jak
 dla mnie tym trudniejszym ale przy papierze zdobionym jednostronnie pozwala 
uzyskac jednolity kolor bryly
Oczywiscie w sieci sa miliony filmikow istruktazowych
 jak wykonac takie gwiazdy jednak do tego modelu znalazlam jeden i jest on tutaj 


Drugi znany mi sposob to rowniez stuka zlozenia 30 jednakowych elementow 
 Tym razem jednak mozemy uzyskac urozmaicony efekt roznokolorowosci
i ciekawszej struktury gwiazdy, filmik instruktazowy mozemy znalesc tutaj


Ja i moj pomocnik pokusilismy sie o wykonanie czysto bialej gwiazdy, ktora wedlug uznania mozna wlasnorecznie udekorowac



Zapraszam Was serdecznie do wykonania takich swiatecznych dekoracji i stworzenia wspolnej galerii gwiazdy Aurelio ,ktora umieszcze na swoim blogu
zachecam do przesylania zdjec na moj adres e-mail
 

LG
xxx
Ms Smith

11 komentarzy:

  1. Kiedyś na matematyce w gimnazjum takie robiłam! :) Świetne czasy mi się przypomniały :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. wow tez chce tez chce ...ale nie wiem czy mam tyle cierpliwości chyba się muszę uśmiechnąć do Pani Smith

    OdpowiedzUsuń
  3. Są z całą pewnością świetną dekoracją. Pierwsza jest śliczna. Bardzo podoba mi się jej dekoracyjność, ze względu na rodzaj użytego papieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wlasnie chyba cala zabawa z tymi gwiazdami, ze wszystko zalezy od naszego pomyslu,
      Te kwiazdy sa jak kobiety w roznych kreacjach:)

      Usuń
  4. o Kochana zaraz zaczne robic taka gwiazde - to jak wyzwanie dla mnie:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta gwiazda. Jak znajdę kogoś sprytnego do pomocy, to na pewno skusze się na jej wykonie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna jest. Sama to zrobiłaś? wow!jestem pod wrażeniem.
    a papier do jej zrobienia może być taki jak do pakowania prezentów?

    OdpowiedzUsuń