piątek, 30 listopada 2012

The Tea Break


Zima, zima, zima...
pada,pada snieg...
Dzis nie jade w swiat sankami jak mowi piosenka ale zapraszam Was na moja ulubona herbate
 z pomarancza,cytryna i gozdzikami, mozna ja oslodzic lyzeczka miodu
Jest aromatycznie i niebywale smakowita oraz niesamowicie poprawia humor



die Nelken-goździki


 Ciekawostki o gozdzikach:
  • maja wlasciwosci lecznicze, antyseptyczne i przeciwbolowe, rozgryziony gozdzik lagodzi bole zebow
  • znano je juz w Chinach 300 lat p.n.e., naleza wiec do najstarszych przypraw swiata
  • obnizaja poziom wolnych rodnikow w komorkach!
  • odswiezaja oddech


LG
xxx
Ms Smith


11 komentarzy:

  1. Tych samych dodatków używam do zrobienia grzanego wina +jeszcze imbir i cynamon- najlepsze grzane wino na świecie :)) Herbatka wygląda bardzo apetycznie :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda, akurat na zimowe wieczory. Chce taką herbatkę spróbować, wszystko mam pod ręką, więc do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie pomarańczy i goździków:]

    OdpowiedzUsuń
  4. aha zrobilam gwiazde:)))))))))) zaraz wysylam foto na maila:)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana na ten adres ms.smithelizabeth@googlemail.com wyslalam Ci moja gwiazdke:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. niami aż mi ślinka leci ...

    OdpowiedzUsuń