poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Garnier mleczko do ciała Body Repair


Garnier mleczko do ciała Body Repair z syropem z klonu
Intensywna pielegnacja bardzo suchej skory




Jest to jeden z moich ulubionych produktow jesli chodzi o skuteczne nawilzenie
 ratuje zawsze moja skore zima 
jednakze od czasu do czasu uzywam go latem bo kocham go za to ze faktycznie zmniejsza szorstkosc skory i pozostawia ja bez tego okropnego uczucia sciagniecia
szybko sie wchlania i rownie szybko rozprowadza
pozostawia idealne uczucie gladkosci
bez watpienia jest wart swojej ceny, jednakze nikt nie pogniewalby sie gdyby byla mniejsza
warto szukac promocji w duzych supermarketach
Jedynem minusem sa opakowania ktore sa ogromnym wyzwaniem dla moich lazienkowych nozyczek:)




LG
xxx
Ms Smith

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten produkt za zapach i właśnie za działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja do nawilżania lubię najbardziej balsam Xerialine z SVR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się zastanawiałam nad jego kupnem tylko ta cena mnie przerażała bo nie wiedziałam czy będzie jej wart ale jak piszesz, że tak to pewnie zakupię ale sądzę, że poczekam na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie dobrze nawilża, ale cena mogłaby być niższa:)

    OdpowiedzUsuń